
W Banku Spółdzielczym w Zawadzkiem wiemy, że każdy ma inne potrzeby i możliwości. Dlatego burzymy bariery i stajemy się bardziej dostępni dla osób z niepełnosprawnościami.
Chcemy, aby każdy klient mógł swobodnie i komfortowo korzystać z naszej oferty. Stopniowo wdrażamy rozwiązania, które ułatwią osobom z niepełnosprawnościami codzienny kontakt z naszym bankiem – zarówno w placówkach, jak i online.
Zmiany te są zgodne z naszymi wartościami: doskonaleniem, praktycznością i otwartością.
Nasze dokumenty będą przygotowywane tak, aby każdy mógł z nich wygodnie korzystać:
W naszych oddziałach znajdą się urządzenia, które ułatwią korzystanie z usług bankowych osobom z niepełnosprawnościami, m.in.:
Nasi pracownicy zostali przeszkoleni, aby mogli właściwie wspierać klientów ze szczególnymi potrzebami
Nasza bankowość elektroniczna i strona internetowowa będą dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami:
Masz prawo złożyć do nas skargę, jeżeli uważasz, że usługi bankowości detalicznej lub produkty wykorzystywane do ich oferowania lub świadczenia nie są dla Ciebie dostępne.
Dokładamy wszelkich starań, aby świadczone usługi i oferowane produkty spełniały oczekiwania naszych klientów oraz były zgodne z obowiązującymi regulacjami prawnymi oraz standardami dostępności.
Jeśli jednak jesteś z nich niezadowolony/a i uważasz, że nie są one dla Ciebie dostępne lub napotkałeś/aś inne trudności – masz prawo złożyć skargę. Każde zgłoszenie jest przez nas traktowane poważnie i rozpatrywane indywidualnie w możliwie najkrótszym czasie.
Data sporządzenia deklaracji: 27.06.2025 r.
Data ostatniego przeglądu deklaracji: 27.06.2025 r.
Zmiany będą sukcesywnie wprowadzane od 28 czerwca 2025 r., czyli od wejścia w życie tzw. Ustawy o dostępności.
Dostępność to dla nas konkretne działania: zrozumiałe umowy, czytelna bankowość elektroniczna i strona internetowa, udogodnienia w placówkach. Wszystko po to, by każdy mógł korzystać z bankowości bez przeszkód.