BLIK w naszym Banku
Co to jest BLIK?
BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej BS Zawadzkie Mobile.
Kto może korzystać z BLIKA?
Z usługi mogą korzystać Klienci powyżej 13 roku życia, którzy:
- są posiadaczami konta osobistego w Banku BPS lub pełnomocnikami ogólnymi do tego rachunku,
- posiadają urządzenie z zainstalowaną aplikacją mobilną BS Zawadzkie Mobile (użytkownicy systemu Android mogą pobrać aplikację ze sklepu Google Play, dla systemu iOS aplikacja jest dostępna w sklepie App Store).
Dzięki usłudze BLIK możesz:
- szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji BS Zawadzkie Mobile wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję,
- wypłacać gotówkę w bankomatach bez użycia karty płatniczej,
- dokonać przelewu na telefon (usługa będzie dostępna wkrótce).
Jakie limity obowiązują przy płatnościach BLIK?
Maksymalny limit dzienny dla transakcji gotówkowych, bezgotówkowych i internetowych wykonywanych za pośrednictwem usługi BLIK wynosi 1.000 PLN.
Maksymalny limit dzienny dla przelewów P2P (przelew na telefon) w usłudze BLIK wynosi 1.000 PLN.
Istnieje możliwość zmiany (obniżenia) w/w limitów przez Klienta w usłudze 24.BS.
BLIK – płać i wypłacaj wygodnie
Płatności w sklepach lub w Internecie:
- Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów
- Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BS Zawadzkie Mobile
- Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu)
- Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
- To już wszystko – zakupy opłacone
Wypłata gotówki z bankomatu*:
- Wybierz formę wypłaty środków bez karty
- Wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK
- Podaj kwotę transakcji
- Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BS Zawadzkie Mobile
- Wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie
- Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej Zawadzkie Mobile poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
- Wypłata dokonana
*Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów
Dokonuj bezpiecznych transakcji z BLIKIEM:
- Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku
- Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej BS Zawadzkie Mobile
- Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:
- aktualizuj system operacyjny oraz aplikację BS Zawadzkie Mobile
- stosuj oprogramowanie antywirusowe
- stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe
- aktualizuj przeglądarki internetowe;
- Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją BS Zawadzkie Mobile i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej;
- Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja BS Zawadzkie Mobile.