24 BS 24.BS
KartosferaKartosfera eCorpoNET eCorpoNET
Dostępność

Dostępność

Dostępność


W Banku Spółdzielczym w Zawadzkiem wiemy, że każdy ma inne potrzeby i możliwości. Dlatego burzymy bariery i stajemy się bardziej dostępni dla osób z niepełnosprawnościami.

Chcemy, aby każdy klient mógł swobodnie i komfortowo korzystać z naszej oferty. Stopniowo wdrażamy rozwiązania, które ułatwią osobom z niepełnosprawnościami codzienny kontakt z naszym bankiem – zarówno w placówkach, jak i online.

Zmiany te są zgodne z naszymi wartościami: doskonaleniem, praktycznością i otwartością.

Najważniejsze zmiany poprawiające naszą dostępność

Dokumenty

Nasze dokumenty będą przygotowywane tak, aby każdy mógł z nich wygodnie korzystać:

  • przystosowane do odczytu przez czytniki ekranu i inne urządzenia wspomagające
  • napisane prostym językiem
  • dostosowane do poziomu zrozumiałości B2

Oddziały

W naszych oddziałach znajdą się urządzenia, które ułatwią korzystanie z usług bankowych osobom z niepełnosprawnościami, m.in.:

Pracownicy

Nasi pracownicy zostali przeszkoleni, aby mogli właściwie wspierać klientów ze szczególnymi potrzebami

Bankowość elektroniczna i strona internetowa

Nasza bankowość elektroniczna i strona internetowowa będą dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami:

  • zgodne z wytycznymi WCAG (Web Content Accessibility Guidelines)
  • kompatybilne z czytnikami ekranu i innymi technologiami wspomagającymi
  • deklaracja dostępności cyfrowej

Zmiany będą sukcesywnie wprowadzane od 28 czerwca 2025 r., czyli od wejścia w życie tzw. Ustawy o dostępności.

Dostępność to dla nas konkretne działania: zrozumiałe umowy, czytelna bankowość elektroniczna i strona internetowa, udogodnienia w placówkach. Wszystko po to, by każdy mógł korzystać z bankowości bez przeszkód.

Skontaktuj się z nami

Lokalizacja

Znajdź naszą placówkę

Infolinia

+48 77 461 63 92

Infolinia

+48 77 461 63 92

Formularz

Formularz kontaktowy

    Napisz do nas






    Mapa Google - Bank Spóldzielczy w Zawadzkiem