24 BS 24.BS
KartosferaKartosfera eCorpoNET eCorpoNET
MojeID – profil zaufany

MojeID – profil zaufany

MojeID – profil zaufany


Przy pomocy bankowości elektronicznej Banku Spółdzielczego w Zawadzkiem potwierdzisz profil zaufany


Posiadasz konto w Banku Spółdzielczym w Zawadzkiem?
Od teraz założysz Profil Zaufany oraz potwierdzisz swoją tożsamość online!

Do czego służy mojeID?

Skorzystanie z mojeID pozwala na wygodne założenie Profilu Zaufanego bez wychodzenia z domu. Możliwość korzystania z wielu e-usług przez internet będzie nie tylko wygodne, ale i bezpieczne.

Aktualną listę usług publicznych znajdziesz tutaj: https://obywatel.gov.pl/

Informacje na temat Profilu Zaufanego znajdziesz tutaj: https://www.gov.pl/web/cyfryzacja/profil-zaufany-ego-


Czym jest mojeID?

mojeID służy do zdalnego potwierdzania tożsamości. Pozwala na bezpieczną weryfikację Twoich danych za pomocą bankowości internetowej. Zawsze zobaczysz co i komu przekazujesz. Przekazanie danych każdorazowo wymaga Twojej akceptacji. Dzięki mojeID korzystasz wygodnie z komercyjnych oraz publicznych usług dostępnych online.

mojeID to rozwiązanie, które bardzo ułatwia życie. Za pomocą kilku kliknięć pozwala w bezpieczny sposób na weryfikację tożsamości, bez konieczności wstawania z kanapy, w zaciszu domu, na dowolnym urządzeniu i w dogodnym czasie.

Dzięki usłudze mojeID można:

Jak aktywować profil zaufany:

Uwaga! Zanim przystąpisz do rejestracji Profilu Zaufanego, upewnij się, że posiadasz w bankowości elektronicznej poprawnie wypełniony adres e-mail (zakładka Mój profil).
Jest to element niezbędny do poprawnego przejścia procesu rejestracji.
Jeśli zmienisz adres e-mail w bankowości elektronicznej, zaczekaj 24godziny – Twoje dane muszą zostać zaktualizowane we wszystkich systemach.
Aby uniknąć czekania, możesz poprosić o dopisanie adresu e-mail pracownika banku w Twojej placówce.

1. Wejdź na stronę : https://pz.gov.pl/pz/index
2. W prawym górnym rogu kliknij przycisk „zarejestruj się” i wybierz panel „Bank lub inny dostawca tożsamości”



3. Następnie kliknij ikonę „SGB BPS – Banki Spółdzielcze” – z prawej dolnej strony ekranu.


4. W następnym kroku wybierz z listy rozwijanej województwo i nawę Banku.


5. Po chwili nastąpi przekierowanie na stronę logowania do bankowości internetowej 24.BS:


6. Po zalogowaniu, zobaczysz „listę zgód”, którą należy potwierdzić przyciskiem „akceptuj” i autoryzować za pomocą kodu SMS lub powiadomienia PUSH (akceptacja zgody PSD2):


7. Potem nastąpi przekierowanie na stronę Profilu zaufanego, gdzie trzeba wpisać/utworzyć Identyfikator użytkownika, zaznaczyć „Zapoznałem się z przepisami dotyczącymi profilu zaufanego i podpisu zaufanego” – potem klikamy przycisk „Zarejestruj się”.

Ponownie zostaniesz przeniesiony na stronę logowania systemu bankowości internetowej

  1. Ponownie zaloguj się do systemu bankowości internetowej
  2. Pojawi się ekran „Udzielenie zgody”(z numerem dokumentu z Profilu Zaufanego)
  3. Sprawdź poprawność wyświetlonych danych
  4. Następnie wybierz przycisk akceptujący/ zatwierdzający zgodę
  5. Pojawi się ekran „Podpis zgody”
  6. Wprowadź kod z SMS (lub potwierdź w aplikacji) i zatwierdź


8. Z powrotem trafisz na stronę Profilu Zaufanego(„Profil zaufany Użytkownika”).

W prawym górnym rogu powinno pojawić się imię i nazwisko zalogowanego użytkownika.

Dotarcie do tego kroku oznacza, że Twój profil zaufany został poprawnie założony.


Dodatkowo sprawdź poprawność danych, które zostały przekazane z bankowości internetowej do PZ (wybierz przycisk „Mój profil zaufany”).

Skontaktuj się z nami

Lokalizacja

Znajdź naszą placówkę

Infolinia

+48 77 461 63 92

Infolinia

+48 77 461 63 92

Formularz

Formularz kontaktowy

    Napisz do nas

    Mapa Google - Bank Spóldzielczy w Zawadzkiem